Bloons Wiki
Advertisement

Występowanie[]

Czerwony Balon
Red Bloon
Wygląd W Grze
RBE 1
Pierwsze Napotkanie Bloons Tower Defence 1
Dzieci -
Rodzic Błękitny balon
Szybkość 1

Czerwony Balon jest balonem który pojawił się w każdej grze Bloons. Czerwone Balony są uznawane za najbardziej powszechne balony i najłatwiejsze do zniszczenia, potrzebując tylko jedno trafienie od jakiegokolwiek zadającej obrażenia broni, aby to zrobić. Czerwony Balon pojawia się po zniszczeniu Błękitnego Balona. W serii BTD i BMC, Czerwony Balon jest 6 najwolniejszym balonem w grze (po BTI, Vortex: Deadly Master of Air, Dreadbloon: Armored Behemoth, ZoMG i BFB); Ołowiane Balony i MOABy mają taką samą prędkość. Zniszczenie Czerwonego Balona nagradza 1 $ i 1 XP (w BTD4 i BTD5).

Długość toru zależy od czasu jaki Czerwony Balon potrzebuje by dostać się do końca trasy na średnim poziomie trudności. To jest Sekunda Czerwonego Balona (Red Bloon Seconds-RBS). Podobnie, ilość uderzeń która potrzebna jest do całkowitego zniszczenia balona, w stosunku do Red Bloon wynosi 1, jest nazywany Wartością Czerwonego Balona (Red Bloon Equivalent-RBE).

Czerwony Balon pojawia się w pierwszej rundzie każdej gry BTD. Początek jest stosunkowo łatwy, ale później jest coraz trudniej z "wyższymi" balonami. W BMC, istnieją liczne sytuacje, w których nie ma Czerwonych Balonów w pierwszej rundzie (mogą być nawet Balony-Zebry). Również grając na trudnym torze wykonanym w BTD4 w edytorze torów może dać Błękitne Balony zamiast Czerwonych. Napewno w codziennych wyzwaniach lub specjalnych misjach w BTD5 również mogą być wyjątki.

Historia[]

Bloons Tower Defense[]

Czerwony Balon jest jednym z 6 typów balonów. Jest uważany za najsłabszy i najpowszechniejszy balon w grze.

Bloons Tower Defense 2[]

Czerwony Balon jest trochę wolniejszy.

Bloons Tower Defense 3[]

Czerwony Balon nie jset zmieniony

Bloons Tower Defense 4[]

Czerwony Balon ma inny wygląd.

Bloons Tower Defense 5[]

Czerwony Balon ma inny wygląd. Dodano 3 warianty (regeneracyjny, camo, i regeneracyjny+camo

Advertisement